• Üdvözöljük a Gyermekruhaházban!

Characters minőségi gyerekruha, gyermekruha és babaruha, gyerekruha webáruház     HW Fashion gyermekdivat, gyerekruha és babaruha, gyerekruha webáruház     E-bound minőségi belga gyerekruha, gyermekruha és babaruha, gyerekruha webáruház     Dirkje minőségi gyerekruha, gyermekruha és babaruha, gyerekruha webáruház        Tricky Tracks belga gyerekruha, gyermekruha és babaruha, gyerekruha webáruház      Disney minőségi gyerekruha, gyermekruha és babaruha, gyerekruha webáruház     Emoi minőségi belga gyerekruha, gyermekruha és babaruha, gyerekruha webáruház        DJ-DutchJeans minőségi gyerekruha, gyermekruha és babaruha, gyerekruha webáruház    Kiti Watt minőségi gyerekruha, gyermekruha és babaruha, gyerekruha webáruház    Bianco Blu holland minőségi gyerekruha, gyermekruha és babaruha, gyerekruha webáruház      YO! minőségi gyerekruha, gyermekruha és babaruha, gyerekruha webáruház     Wenice minőségi török gyerekruha, gyermekruha és babaruha, gyerekruha webáruház

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek - Gyermekruhaház webáruház

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek - Gyermekruhaház webáruház

Kérjük, hogy amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Web- áruházunknak, figyelmesen olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. Szerződéskötés nyelve magyar.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

 

1. ÜZEMELTETŐI ADATOK

Cégnév: Wicorp Kft.

Székhely: 2117 Isaszeg, Április 6. u. 76.

Adószám: 14716162-2-13

Cégjegyzék szám: 13-09-127834

Isaszeg Város Önkormányzatának iktató száma: 166-2/2011/06

Adatvédelmi Nyilvántartási azonosító: 04478-0001

VPID (vámazonosító) szám: HU0007609383

Kibocsájtó cégbíróság: Pest Megyei Bíróság, mint Cégbíróság

Elektronikus elérhetőség: info@gyermekruhahaz.hu

Telefonos elérhetőség: 06-30-510-28-71

Kapcsolattartó személy: Windt Zsuzsanna

 WEB Hosting és tárhely: Wildom Consulting Kft.

címe: 1139 Budapest, Frangepán utca 8-10. I. em. 101.

cégjegyzék száma: 01-09-921356, Adószáma: 14818367-2-41

 

2. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

Webáruházunk baba, és gyerekruhákat forgalmaz. A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással vagy személyes átvétellel is megrendelhetőek. Címünkön kizárólag előre megbeszélt időpontban, már visszaigazolt rendelés személyes átvétele esetén fogadunk.

Forgalmazott márkák: Bianco Blu, Dirkje (holland), Tricky Tracks, Emoi, E-Bound (belga), Kiti-Watt (francia), HW Fashion, Disney (német), Wenice (török), YO (lengyel)

 

3. ÁRAK ÉS KEDVEZMÉNYEK, TÖRZSVÁSÁRLÓI RENDSZER

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt Áfát-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Csomagolási költséget nem számítunk fel!

Akciós áru termékeink kizárólag az ott feltüntetett termékre, típusra és színre vonatkozik. Hűséges vásárlóinkat természetesen honoráljuk, törzsvásárlói rendszerünk kialakításával. Törzsvásálóvá válik ha  vásárlásainak összege eléri ill. meghaladja az 20.000 Ft.-ot. Törzsvásárlóink termékeink árából 5% kedvezményt kapnak, kivéve az akciós termékeket.

Állandó kedvezményünk a 10.000 Ft. feletti vásárlás esetén történő ingyenes házhoz szállítás.

 

4. RENDELÉS MENETE

 

A megrendeléshez regisztráció szükséges, ezért kérjük mielőtt a kiválasztott termékeket kosarába helyezné, regisztráljon weboldalunkon.A regisztráció után helyezze a kiválasztott termékeket a kosarába, majd kattintson a "Tovább a pénztárhoz" nyomógombra. Ha korábban még nem vásárolt nálunk, adja meg számlázási és szállítási címét, majd a következő lépésben válassza ki a fizetési módot. Amikor egy terméket a kosarába helyez, a termék más vásárló számára 1 órán keresztül nem elérhető, azaz más vásárló nem tudja kosarába helyezni.
Amennyiben előző látogatásai során már foglalt termékeket, akkor a Tovább a pénztárhoz gomb megnyomására a foglalásban lévő termékek az újonnan kosárba helyezett termékek mellé kerülnek.
Ha minden terméket a kosarába helyezett, kattintson a Tovább a pénztárhoz nyomógombra ahol négy lépcsős folyamaton végighaladva lehet a megrendelést leadni. A folyamat egyes blokkjai között továbblépni a "Tovább" gomb megnyomásával lehet, visszalépni a blokk fejlécére kattintva:

1. Az első két blokkban lapon a számlázási és szállítási adatait ellenőrizheti, illetve itt van lehetőség további címet felvenni, ha szükséges. A rendszer az új szállítási címet is elmenti, így a következő vásárlás alkalmával már csak ki kell választani, hogy a megadott címek közül melyikre kéri a megrendelés kiszállítását.

2. A harmadik blokkban a szállítási módot tudja kiválasztani.

3. A negyedik blokkban a fizetési módot tudja kiválasztani.

4. Az ötödik blokkban a rendelés részleteit tekintheti át. A Rendelés elküldése gombra kattinva a rendelést érvényesíti.

 

5. FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

A megrendelését több módon fizetheti ki: bankkártyás fizetéssel, banki utalással vagy utánvéttel.

Banki utalással: számlaszámra, kérjük a közlemény rovatban adja meg a rendelés azonosítószámát. A rendelt gyerekruhákat akkor adjuk át a futárszolgálatnak, ha a vásárlás összege megérkezik a bankszámlánkra.

Utánvét esetén a futárnak kell átadni a megrendelés és a szállítási díj ellenértékét amikor a csomagját otthonába szállítja.

Bankkártyás fizetés esetén a Budapest Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldással egyenlítheti ki a megrendelés és a szállítási díj értékét. Az elfogadott kártyatípusok az alábbiak:




Kérjük postai befizetéssel ne küldje el a megrendelése értékét, mert ez esetben a postai utalásról, azaz a befizető személy azonosításához szükséges információk csak néhány héttel az összeg beérkezése után érkeznek meg, ami azt jelenti, hogy a csomagját nem tudjuk időben elküldeni Önnek.

6. SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS TUDNIVALÓK, DÍJAINAK ISMERTETÉSE  

A Gyermekruhaház futárszolgálattal juttatja el a megrendelt termékeket. Amint elkészítettük a csomagját és a futárszolgálatnak átadtuk, e-mailt küldünk a csomag várható érkezésének napjáról, benne a futárszolgálat ügyfélszolgálatának elérhetőségével.

 

 

Szállítási díjak

 

 

 

Szállítás futárral, fizetés bankkártyával vagy utalással

890 Ft

 

 

Szállítás futárral, fizetés utánvétellel (+ 400 Ft)

1290 Ft

 

 

min. 10 000 Ft értékű megrendelés esetén

ingyenes

 



 

 

 

 

Házhozszállítás futárszolgálattal:

A megrendelését a DPD futárszolgálat szállítja otthonába.

A DPD Európa egyik vezető csomag szállímányozási szolgáltatója, nagykapacitású hálózatukkal garantálja, hogy csomagja a lehető legrövidebb időn belül kézbesül.

A 10.000,- Ft. feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes,  amennyiben a helyszínen a futárnak fizeti ki a csomag értékét (utánvétes fizetés), abban az esetben 400,- Ft utánvét kezelési díj kerül felszámításra. Természetesen bankkártyás fizetés, illetve banki utalás esetén nincs utánvét kezelési díj.

Amikor a csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, értesítést küldünk emailben. A futár következő munkanap fogja szállítani megrendelését, ezért kérjük lehetőség szerint tartózkodjon otthon, illetve mobiltelefonját tartsa bekapcsolva arra az esetre, ha a futár egyeztetni szeretné a csomagátadás időpontját.

          A fenti árak kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek.

7. AZ ELÁLLÁSI JOG ISMERTETÉSE

A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete

a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

A Kormány a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény hatálybalépésével összefüggő átmeneti és felhatalmazó

rendelkezésekről szóló 2013. évi CLXXVII. törvény 66. § (1) bekezdés d) pontjában foglalt felhatalmazás alapján, az Alaptörvény

15. cikk (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § (1) E rendeletben foglaltakat a fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződésekre (a továbbiakban: fogyasztói

szerződés) kell alkalmazni.

(2) E rendelet meghatározza a fogyasztói szerződéssel kapcsolatos tájékoztatás és a teljesítés egyes szabályait, továbbá

a távollévők között és az üzlethelyiségen kívül kötött fogyasztói szerződés esetében a szerződés megkötésére és

az elállási, illetve a felmondási jogra vonatkozó részletes szabályokat.

(3) E rendeletet akkor kell alkalmazni, ha az Európai Unió általános hatályú, közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa vagy

az Európai Unió kötelező jogi aktusát átültető jogszabály eltérően nem rendelkezik.

(4) E rendeletben foglaltaktól a fogyasztó javára a felek megállapodása eltérhet.

2. § Nem terjed ki a rendelet hatálya:

a) a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló törvény szerinti szociális szolgáltatásokra;

b) a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló törvény szerinti gyermekjóléti alapellátásokra és

gyermekvédelmi szakellátásokra;

c) az egészségügyről szóló törvény szerinti egészségügyi ellátásra irányuló szerződésre;

d) a szerencsejáték szervezéséről szóló törvény szerinti szerencsejátékkal kapcsolatos szerződésre;

e) a pénzügyi szolgáltatással kapcsolatos szerződésre;

f ) az ingatlan tulajdonjogának megszerzésére, vagy átruházására irányuló szerződésre, kivéve a lakások és

helyiségek bérletére, valamint az elidegenítésükre vonatkozó egyes szabályokról szóló törvény szerinti

ingatlanközvetítői tevékenységre, valamint ingatlanvagyon-értékelő és közvetítői tevékenységre irányuló

szerződést;

g) olyan kivitelezési szerződésre, amelynek tárgya új építmény építése, vagy meglévő építmény, építményrész,

önálló rendeltetési egység vagy helyiség jelentős átalakítása;

h) a lakóépület lakáscélú bérbeadására irányuló szerződésre, kivéve a lakások és helyiségek bérletére, valamint

az elidegenítésükre vonatkozó egyes szabályokról szóló törvény szerinti ingatlanközvetítői tevékenységre,

valamint ingatlanvagyon-értékelő és közvetítői tevékenységre irányuló szerződést;

i) az utazási szerződésre;

j) a szállás időben megosztott használati jogára, a hosszú távra szóló üdülési termékekre vonatkozó

szerződésekről, valamint a tartós szálláshasználati szolgáltatási tevékenységről szóló kormányrendelet

hatálya alá tartozó szerződésre;

k) a közjegyző által okiratba foglalt szerződésre;

l) élelmiszer és egyéb mindennapi fogyasztásra szánt terméknek a fogyasztó lakóhelyére, tartózkodási helyére

vagy munkahelyére történő gyakori és rendszeres szállítására vonatkozó szerződésre;

m) az automata vagy automatizált üzlethelyiség útján kötött szerződésre;

n) az elektronikus hírközlési szolgáltatóval nyilvános telefonállomás igénybevétele útján annak igénybevétele

céljából, vagy telefon-, internet- vagy telefax-összeköttetés egyszeri igénybevétele céljából kötött

szerződésre.

4. § E rendelet alkalmazásában:

1. digitális adattartalom: digitális formában előállított vagy nyújtott adat;

2. fogyasztó: a Polgári Törvénykönyvben meghatározott fogyasztó;

3. járulékos szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amely távollevők között vagy üzlethelyiségen kívül kötött

szerződéshez kapcsolódó egyéb termék értékesítésére, vagy szolgáltatás nyújtására irányul, amelyet

a vállalkozás vagy a vállalkozással kötött megállapodás alapján harmadik személy nyújt;

4. jelentős átalakítás: meglévő építmény, építményrész, önálló rendeltetési egység, helyiség bővítése,

bontása vagy átalakítása érdekében végzett, építési tevékenységek közül

a) a külön jogszabály szerint építésügyi, építésfelügyeleti hatósági vagy örökségvédelmi hatósági

eljáráshoz kötött építési tevékenység;

b) az a) pont hatálya alá nem tartozó építési tevékenységkörben az építményen az összes építményhomlokzati

felületet érintő utólagos hőszigetelést, az összes homlokzati nyílászáró cseréjét,

az összes homlokzatfelület színezését, és egy teljes homlokzatfelület képzésének megváltoztatását

magában foglaló tevékenység; vagy

c) az a) pont hatálya alá nem tartozó építési tevékenységkörben az építmény legalább 50%-át érintő,

alaprajzi elrendezést megváltoztató építési tevékenység.

5. jótállás: a Polgári Törvénykönyv szerinti, valamint külön jogszabályban a fogyasztói szerződésekre

meghatározott kötelező jótállás;

6. nyilvános árverés: olyan értékesítési módszer, amelynek során a vállalkozás az árverező által lefolytatott

átlátható, versenyszerű licitálás keretében szerződéskötésre tesz ajánlatot a fogyasztóknak, akik az árverésen

személyesen megjelennek vagy ennek lehetősége számukra biztosított, és amelyen a sikeres licitáló arra

vállal kötelezettséget, hogy az ajánlatban foglaltak szerint szerződést köt. Nem minősül nyilvános árverésnek

a fogyasztók és vállalkozások rendelkezésére álló árverési célú internetes honlap használata;

7. pénzügyi szolgáltatás: a pénzügyi közvetítőrendszer felügyeletével kapcsolatos feladatkörében eljáró Magyar

Nemzeti Bank által felügyelt tevékenységet folytató szervezeteknek, személyeknek Magyar Nemzeti Bank

által felügyelt tevékenysége;

8. szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amely nem minősül termék

adásvételére irányuló szerződésnek;

9. tartós adathordozó: olyan eszköz, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat

céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal

történő megjelenítését. Ilyen eszköz különösen a papír, az USB kulcs, a CD-ROM, a DVD, a memória kártya,

a számítógép merevlemeze és az elektronikus levél;

10. távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy

szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül

úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti

kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak;

11. távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében

– szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett

vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal,

a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz;

12. termék: ingó dolog, kivéve a végrehajtási eljárás vagy más hatósági intézkedés folytán eladott dolog;

terméknek minősül a tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben vagy

meghatározott űrtartalommal kiszerelt víz, gáz és villamos energia;

13. üzlethelyiség:

a) bármely ingatlan, ahol a vállalkozás a tevékenységét állandó jelleggel folytatja;

b) bármely ingó dolog, ahol a vállalkozás a tevékenységét szokásos jelleggel folytatja;

2938 M A G YA R K Ö Z L Ö N Y • 2014. évi 30. szám

14. üzlethelyiségen kívül kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés,

a) amelyet a szerződő felek egyidejű fizikai jelenléte mellett a vállalkozás üzlethelyiségétől eltérő

helyen kötöttek meg;

b) amelyre vonatkozóan a fogyasztó tett ajánlatot a vállalkozásnak az a) pontban meghatározott

körülmények között;

c) amelyet a vállalkozás üzlethelyiségében vagy távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő

eszköz alkalmazásával közvetlenül azt követően kötöttek meg, hogy a vállalkozás – a felek egyidejű

fizikai jelenléte mellett – személyesen és egyénileg kapcsolatba lépett a fogyasztóval a vállalkozás

üzlethelyiségétől eltérő helyen; vagy

d) amelyet a vállalkozás által szervezett olyan út során kötöttek meg, amelynek célja a termékek vagy

szolgáltatások fogyasztó számára történő értékesítése vagy népszerűsítése;

15. vállalkozás: a Polgári Törvénykönyvben meghatározott vállalkozás.

5. § E rendelet alkalmazásában

a) termék adásvételére irányuló szerződésnek minősül az olyan, szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés is,

amely alapján a vállalkozás termék tulajdonjogának az átruházására is köteles;

b) nem minősül üzlethelyiségen kívül kötött szerződésnek a vásáron, piacon és közterületen végzett értékesítő

tevékenység.

6. § Ha a vállalkozás a szerződéskötést követő kapcsolattartáshoz telefonos ügyintézést biztosít, a vállalkozás biztosítja,

hogy a vele kapcsolatba lépő fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli. E rendelkezés nem érinti az elektronikus

hírközlési szolgáltató azon jogát, hogy a hívásokért díjat számítson fel.

7. § (1) A vállalkozás az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerült általa viselt

költséget meghaladó díjat nem számíthat fel.

(2) Az (1) bekezdés nem érinti azon jogszabályi rendelkezéseket, amelyek egy adott fizetési mód igénybevételéért díj

vagy egyéb fizetési kötelezettség felszámítását tiltják.

4. Nem kért értékesítés

8. § (1) A vállalkozás nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan terméket értékesít vagy olyan szolgáltatást

nyújt, amelyre nézve nem jött létre szerződés.

(2) A fogyasztó nyilatkozatának elmulasztása esetén sem lehet vélelmezni a vállalkozás ajánlatának

– hallgatólagos – elfogadását

6.  A szerződéskötést megelőző tájékoztatás

11. § (1) Üzlethelyiségen kívül kötött szerződés és távollévők között kötött szerződés megkötését megelőzően a vállalkozás

köteles világosan és közérthető módon tájékoztatni a fogyasztót

a) a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás lényeges tulajdonságairól, az adathordozónak és a terméknek

vagy szolgáltatásnak megfelelő mértékben;

b) a vállalkozás nevéről;

c) a vállalkozás székhelyének postai címéről, és – ha azzal rendelkezik – a telefonszámáról, a telefaxszámáról

és az elektronikus levelezési címéről, továbbá annak a vállalkozásnak a nevéről és postai címéről, akinek

a nevében eljár;

d) a vállalkozás üzleti tevékenysége helyének postai címéről, és annak a vállalkozásnak a postai címéről, akinek

a nevében eljár, akihez a fogyasztó a panaszait címezheti, ha e cím a c) pont szerint megadott címtől eltér;

e) a szerződés szerinti termékért vagy szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegéről

vagy – ha a termék vagy szolgáltatás jellegéből adódóan az ellenértéket nem lehet előre ésszerűen

kiszámítani – annak számítási módjáról, valamint az ezen felül felmerülő valamennyi költségről (így

különösen a fuvardíjról vagy a postaköltségről), vagy ha e költségeket nem lehet ésszerűen előre kiszámítani,

annak a ténynek a feltüntetéséről, hogy további költségek merülhetnek fel;

f ) határozatlan időre szóló vagy előfizetést magában foglaló szerződés esetében arról, hogy az ellenszolgáltatás

teljes összege a számlázási időszakra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza. Ha az ilyen szerződés

2940 M A G YA R K Ö Z L Ö N Y • 2014. évi 30. szám

átalánydíjas, arról, hogy az ellenszolgáltatás teljes összege egyúttal a teljes havi költséget is jelenti. Ha

az összes költséget nem lehet előre kiszámítani, a fogyasztót tájékoztatni kell az ellenszolgáltatás összegének

kiszámításának módjáról;

g) a szerződés megkötéséhez alkalmazott távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz

használatának díjáról, ha e díj emelt díjnak minősül;

h) a teljesítés feltételeiről, így különösen a fizetésről, a fuvarozásról és a teljesítési határidőről, valamint

a vállalkozás panaszkezelési módjáról;

i) a 20. § szerinti jog gyakorlásának határidejéről és egyéb feltételeiről (különösen a 22. §-ban foglaltakról),

valamint a 2. melléklet szerinti nyilatkozat-mintáról;

j) arról, hogy a 20. § szerinti jog gyakorlása esetén a termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell

viselnie, ha a vállalkozás nem vállalta e költség viselését, és – a távollévők között kötött szerződés esetében –

a termék postai küldeményként nem küldhető vissza;

k) arról, hogy a fogyasztó a 26. § szerint köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit, ha a 13. § vagy

a 19. § esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a 20. § szerinti felmondási jogát;

l) arról, ha a 29. § alapján a fogyasztót nem illeti meg a 20. § szerinti jog, illetve azokról a körülményekről,

amelyek teljesülése esetén a fogyasztó elveszíti a 20. § szerinti jogát;

m) a kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi kötelezettségről;

n) az értékesítés utáni ügyfélszolgálati és egyéb szolgáltatások, valamint a jótállás fennállásáról és annak

feltételeiről;

o) arról, hogy rendelkezésre áll-e a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról

szóló törvény szerinti magatartási kódex, illetve a magatartási kódexről történő másolatkérés módjáról;

p) határozott időre szóló szerződés esetén a szerződés időtartamáról, határozatlan időre szóló szerződés esetén

a szerződés megszüntetésének feltételeiről;

q) a határozott időre szóló olyan szerződés esetén, amely határozatlan időtartamúvá alakulhat át, az átalakulás

feltételeiről, és az így határozatlan időtartamúvá átalakult szerződés megszüntetésének feltételeiről;

r) a fogyasztó kötelezettségeinek szerződés szerinti legrövidebb időtartamáról;

s) a fogyasztó által a vállalkozás kérésére fizetendő vagy biztosítandó letét vagy egyéb pénzügyi biztosíték

nyújtásáról és annak feltételeiről;

t) a digitális adattartalom működéséről, valamint az alkalmazandó műszaki védelmi intézkedésről;

u) a digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képességéről a vállalkozástól ésszerűen

elvárható ismereteknek megfelelően;

v) a jogszabályi előírás vagy a vállalkozás döntése alapján a vállalkozásra nézve kötelező peren kívüli

panaszkezelési mód és vitarendezési mechanizmus igénybevételének lehetőségéről, valamint az ehhez való

hozzáférés módjáról;

w) a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, a vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület

nevéről és székhelyének postai címéről.

(2) Ha a vállalkozás nem tett eleget az (1) bekezdés e) és f ) pontjaiban meghatározott valamennyi járulékos költségre

vagy az (1) bekezdés j) pontjában meghatározott költségre vonatkozó tájékoztatási követelménynek, a fogyasztó

nem köteles megfizetni e költségeket.

(3) Nyilvános árverés esetén a vállalkozás (1) bekezdés b), c) és d) pontjában meghatározott adatai helyett az árverező

vállalkozás azonos adatai is megadhatók.

(4) Az (1) bekezdés i), j) és k) pontjában meghatározott tájékoztatás az 1. mellékletben foglalt mintatájékoztató

megfelelő kitöltésével is megadható.

(5) A vállalkozás az (1) bekezdés m) pontja szerinti és az n) pontban a jótállásra vonatkozó tájékoztatást

a kellékszavatosság, a termékszavatosság és a jótállás fogalmak pontos és megfelelő használatával köteles megadni

olyan módon, hogy a fogyasztó számára világos és egyértelmű legyen az e fogalmak jelentése közötti különbség.

E tájékoztatás a 3. mellékletben foglalt mintatájékoztató útján is megadható.

(6) Az (1) bekezdés szerinti tájékoztatás a szerződés részét képezi és nem módosítható, kivéve, ha a szerződő felek erről

kifejezetten megállapodnak.

(7) Az e §-ban meghatározott tájékoztatási kötelezettség teljesítésének bizonyítása a vállalkozást terheli.

20. § (1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben

meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és

távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti

nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn

belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.

(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

aa) a terméknek,

ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az

utoljára szolgáltatott terméknek,

ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;

b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától

számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

(3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási

jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

10. A fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatás elmulasztásának

jogkövetkezménye

21. § (1) Ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában meghatározott tájékoztatási kötelezettségének nem tett

eleget, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik.

(2) Ha a vállalkozás a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejártát követő tizenkét hónapon belül megadta

a fogyasztónak az (1) bekezdésben meghatározott tájékoztatást, az elállásra vagy a felmondásra nyitva álló határidő

az e tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le.

11. A fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

22. § (1) A fogyasztó a 20. §-ban biztosított jogát

a) a 2. mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy

b) az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján

gyakorolhatja.

(2) A vállalkozás internetes honlapján is biztosíthatja a fogyasztó számára a 20. §-ban meghatározott jog (1) bekezdés

szerinti gyakorlását. Ebben az esetben a vállalkozás tartós adathordozón haladéktalanul visszaigazolja a fogyasztói

nyilatkozat megérkezését.

M A G YA R K Ö Z L Ö N Y • 2014. évi 30. szám 2943

(3) A 20. §-ban meghatározott jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a 20. §

(2) bekezdésében, illetve a 21. §-ban meghatározott határidő lejárta előtt elküldi.

(4) A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 20. §-ban meghatározott jogot e §-sal összhangban gyakorolta.

12. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó elállása vagy felmondása esetén

23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött

szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy

napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel

összefüggésben felmerült költségeket is.

(2) A 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó

által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján

a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen

többletdíj nem terhelheti.

(3) Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ,

a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

(4) Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vállalkozás mindaddig visszatarthatja az (1) bekezdésben

meghatározott összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta,

hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a vállalkozást

a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

13. A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

24. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött

szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon

belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek

átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben

teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

(2) A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség

viselését.

(3) Ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötésével egyidejűleg a terméket kifuvarozták a fogyasztónak,

a vállalkozás saját költségén fuvarozza vissza a terméket, ha az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető

vissza.

25. § A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot

meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás

a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget.

26. § (1) Ha a 13. § vagy a 19. § szerinti esetben a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen

kívül vagy távollévők között kötött szerződést, az elszámolás során a fogyasztó által arányosan fizetendő összeget

a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell kiszámítani. Ha azonban

a fogyasztó bizonyítja, hogy a teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének

időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani.

(2) E § alkalmazásában a piaci érték megállapításánál az azonos tevékenységet végző vállalkozások azonos

szolgáltatásának a szerződés megkötésének időpontja szerinti ellenértékét kell figyelembe venni.

27. § A fogyasztó a 20. § szerinti joga gyakorlása esetén nem viseli az alábbi költségeket:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítésének teljes vagy részleges költségeit, ha

aa) a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) vagy k) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének

nem tett eleget, vagy

ab) a fogyasztó nem kérte a 13. § és a 19. § szerint a szolgáltatás teljesítésének megkezdését a 20. §

(2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt;

2944 M A G YA R K Ö Z L Ö N Y • 2014. évi 30. szám

b) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom szolgáltatásának teljes vagy részleges költségeit,

ha

ba) a fogyasztó nem adta kifejezett, előzetes beleegyezését ahhoz, hogy a teljesítés a 20. §

(2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt megkezdődjön,

bb) a fogyasztó a ba) pont szerinti beleegyezése megadásával egyidejűleg nem nyilatkozott annak

tudomásulvételéről, hogy beleegyezésével elveszti a 20. § szerinti jogát, vagy

bc) a vállalkozás elmulasztotta megadni a 12. § (2) bekezdésében vagy a 18. §-ban előírt visszaigazolást.

28. § A fogyasztót a 20. § szerinti joga gyakorlásával összefüggésben a 23. § (3) bekezdésében, valamint 24–26. §-ban

meghatározottakon felül további költség és egyéb kötelezettség nem terheli.

14. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően,

ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó

tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem

befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére

állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást

követő felbontása után nem küldhető vissza;

f ) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más

termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható

módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor

állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően

kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel

a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele

tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjárműkölcsönzés,

étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés

esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó

kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg

nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti

jogát.

(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért

szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált

szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

15. A fogyasztót megillető elállás vagy felmondás hatása a járulékos szerződésekre

30. § (1) Ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződéshez vagy a távollevők között kötött szerződéshez járulékos szerződés is

kapcsolódik, a fogyasztó 20. § szerinti jogának gyakorlása a járulékos szerződést is felbontja vagy megszünteti.

 (2) A fogyasztó a vállalkozásnak a járulékos szerződés felbontásából vagy megszüntetéséből eredő kárát nem köteles

megtéríteni, és a szerződés felbontásával vagy megszüntetésével összefüggésben tőle egyéb költség – a 23. §

(3) bekezdésében, valamint a 24–26. §-ban meghatározott esetek kivételével – nem követelhető.

(3) A vállalkozás köteles a járulékos szerződésben részt vevő harmadik személy szerződő felet a fogyasztó elállásáról

vagy felmondásáról haladéktalanul értesíteni.

 

 

8. ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK MENETÉRŐL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Fontos, hogy ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével jutassa vissza cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségek a Vásárlót terhelik! Az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Ügyeljen a rendeltetésszerű használatra, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli. Az árut csak  eredeti márkajelzéssel címkékkel vesszük vissza!

Cégünk a termék visszaérkezését követő harminc napon belül, a Vásárló által megadott bankszámlaszámra, vagy postacímre visszatéríti a termék vételárát. A postai úton történő pénzvisszatérítés minden költsége a Vásárlót terheli. Banki átutalás esetén a banki tranzakciós illetéket számoljuk fel.

 Ön 14 munkanapon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Az elállási/felmondási határidő a  termék adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi .

Az elállás gyakorlásához  felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/

felmondási nyilatkozatát.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:1

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi

termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:2

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:3

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

1 Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének

megjelölése.

2 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

3 A megfelelő jelölendő

 

9.a. GARANCIÁLIS INFORMÁCIÓK

Legnagyobb igyekezetünk ellenére is előfordulhatnak rejtett hibák, amelyeket nem veszünk észre. Ebben az esetben kérjük, azonnal vegye fel a kapcsolatot velünk, a megadott elérhetőségeink valamelyikén, hogy megoldást találjunk a problémára. Nem szeretnénk senkit becsapni, nekünk a Vásárló elégedettsége a legfontosabb.

 

Ön a …4 hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári

Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy

a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy

a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát

a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is

elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha

az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön 1. Kellékszavatosság

köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított

kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves

elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő….5,

de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs

egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a ….6 vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől

számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés

időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy

termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy

pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül

érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre,

egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén

azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben

érvényesítheti.

[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges

a tájékoztatóba:]

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés/7…8 alapján a …9 jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?10

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

7 a megfelelő jogszabályhely megjelölése szükséges

8 jelölje meg a megfelelőt

9 a vállalkozás nevének beillesztése

10 a szerződésben vagy jogszabályban meghatározott jogok és határidő beillesztése

 

9.b. PANASZKEZELÉS, REKLAMÁCIÓ

Reklamáció esetén a reklamáció beérkezésétől számított 15 napon belül kivizsgáljuk panaszát, forduljon hozzánk bizalommal info@gyeremekruhahaz.hu

Amennyiben a Wicorp Kft. és a vásárló között esetlegesen fennálló jogvita, a felek között a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak a vásárlók előtt:

- panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál

-  Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (Pest Megyei Békéltető Testület címe: 1119 Budapest Etele út 59-61. 2. emelet. e-mail: pmbekelteto@pmkik.hu  Tel: 06-1-269-07-03)

-  Bírósági eljárás kezdeményezése (Pest Megyei Bíróság)

 

10. ADATVÉDELMI NYILATKOZAT

Gyermekruhaház tiszteletben tartja a honlapot felkereső minden természetes személy személyiségi jogait, és mindent megtesz a látogatók személyes adatainak védelméért. A webhely legtöbb lapja úgy is látogatható, hogy nem szükséges személyes információ közlése. A vásárláshoz azonban szükség van bizonyos adatokra. Ezen adatok felhasználását és tárolását ez a dokumentum hivatott ismertetni.

A weboldalon összegyűjtött adatokhoz kizárólag a Gyermekruhaház fér hozzá.

A webáruház használata során rendelkezésünkre bocsátott adatokat bizalmasan kezeljük, és nem adjuk ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben a megrendelés teljesítéséhez szükséges (pl.: Futárszolgálat, a megrendelés házhoz szállításához).

 

11. CSOMAG ELLENŐRZÉSE

Szerencsére igen ritkán, mégis előfordulhat, hogy a szállítás alatt a küldemény megsérül. Mivel tőlünk előzetes szemlézés után sértetlen állapotban, becsomagolva kerül ki a küldemény, ezért a termék átvétele után a felelősséget harmadik fél, vagyis a futárszolgálat viseli. Nincs mód a megérkezés után nekünk reklamálni. Jegyzőkönyvet és reklamációt a küldemény tulajdonosa, ill. átvevője tehet. Ez esetben tanácsoljuk saját érdekében az árut, főleg a sérült dobozos árut, átvétel után mindenképpen ellenőrizze le, és amennyiben sérülést talál, haladéktalanul még a futárral vetessen fel jegyzőkönyvet, a küldemény, ill. csomagolás sérüléséről. Ez esetben a futárszolgálat vizsgálja ki és bírálja el, ami tőlünk függetlenül történik, döntésüket nincs módunkban befolyásolni. Mivel a futárcsomagokat érték biztosítva küldjük el, amennyiben bebizonyosodik, hogy a szállítás közben sérült a küldemény, azt a futárszolgálat teljes egészében megtéríti.

 

12. ZÁRÓ RENDELKEZÉS

Kérünk minden Vásárlót, hogy csak abban az esetben rendelje meg utánvétellel a kért termékeket, amennyiben a kézbesítéskor azt a Futárszolgálatnak ki tudja fizetni. Ha a csomagot a Futárszolgálat visszahozza címünkre úgy a Vásárlót töröljük vásárlói és törzsvásárlói listánkból, valamint a futárszolgálat díját kiszámlázzuk.